مقالات آموزشی

تولید کننده شیلنگ پیسوار حصیری

تولید شلنگ حصیری

تولید کننده شیلنگ پیسوار حصیری :کارخانه و مجموعه تولید شیلنگ حصیری پیسوار شیرمارکت مدت ۱۰سال است که فعالیت خود را در زمینه تولید انواع مختلف شیلنگ حصیری (پکیج، آبگرمکنی،شیلنگ پیسوار ، تکپایه و تنسویی) و قطعات برنجی مربوطه را آغاز نموده است. این مجموعه محصولات تولیدی خود را در زمینه اتصالات شیلنگی حصیری و پیسوار و پکیجی به بازار عرضه می‌کند. محصولات اتصالات شلنگی پکیجی این کارخانه سهم عمده‌ و بسیار چشمگیری را در بازار ایران و مخصوصا کشور های منطقه از آن خود کرده است.

تولید کننده شیلنگ پیسوار

در این مجموعه تولید انواع شیلنگ حصیری و پکیجی شامل :

کارخانه تولید قطعات برنجی شیلنگ پیسوار

کارخانه تولید قطعات برنجی شیلنگ پیسوار

ساخت شلنگ حصیری

ساخت شلنگ پیسوار حصیری در این مجموعه با بالاترین کیفیت و رعایت استاندارد های بین المللی انجام میگیرد و دلیل آن را میتوانید از مشتریان ما با برند های مختلف جویا شوید. تمامی محصولات مجموعه شیر مارکت با کیفیت بسیار عالی و مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید و با قیمت مناسب ، و ضمانت بی قید و شرط تقدیم حضور شما می گردد.

کارخانه تولید شلینگ حصیری

  1. شیلنگ پیسواری رویه استیل و داخل PEX
  2. شیلنگ پیسواری رویه استیل و داخل ترمو پلاست (Termo Plus)
  3. شیلنگ پیسواری رویه استیل و داخل PVC
  4. شیلنگ پیسواری رویه آلومینیوم و داخل PVC
  5. شیلنگ پیسواری رویه الیاف و داخل PVC
  6. شیلنگ پیسواری رویه آلومینیوم الیاف

شرکت تولید و پخش شیلنگ حصیری در ایران

اگر شما جزو فروشندگان قدیمی و شناخته شده شیلنگ حصیری پیسوار و پکیجی در بازار هستید و نیازمند شیلنگ حصیری به صورت عمده هستید و یا بازاری در هر نقطه از ایران یا جهان پیدا کرده اید، و به دنبال تولید کننده اصلی، بزرگ و معتبر هستید : شیرمارکت آماده همکاری با برند ها و شرکت های مختلف در زمینه تولیدات شیلنگ حصیری (پیسواری ) و قطعات آنها با برند دلخواه شما میباشد.

عرضه انواع شیلنگ آب روشویی پیسوار و حصیری و پکیجی با نام و برندهای جهانی در بازارهای بین المللی و داخلی توزیع میباشد. برای دسترسی سریع و آسان به این محصولات شیر مارکت می توانید از سایت ما استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. مراکز فروش شیلنگ آب پیسوار روشویی این تولیدات را هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده عرضه می کنند.
برای خرید عمده این محصول می توانید با کارشناسان این ما در تماس باشید.

کارخانه تولید قطعات برنجی شیلنگ پیسوار

کلیه این محصولات هم از لحاظ کمی و کیفی در شرایط بسیار بالایی قرار دارد و همراه با آنالیز قطعات برنجی استاندارد ارائه می گردد. قیمت این محصولات با توجه به نوسان نوسانات بازار تغییر زیادی دارد ، ولی بسیاری از شرکت ها با اجرای طرح فروش ویژه آن را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند.

فروش عمده شیلنگ حصیری پکیج

در ایران بسیاری از شیلنگ های پیسواری و حصیری و پکیجی به صورت حرفه ای در کارخانه های تخصصی ایرانی تولید و راهی بازار می گردد، چرا که این محصولات از جمله کاربردی ترین های صنعت ساختمان بوده و به منظور استفاده در جا های مختلف کاربرد فراوانی دارند. در تولید انواع شیلنگ حصیری و پیسواری موجود در بازار کارخانه ها و کارگاه های زیادی اقدام نموده و بهترین ها را آن طور که باید و شاید تولید میکنند.

شرکت هایی که در بازار فروش محصول انجام داده، همواره تولیداتی درجه یک و خوب را مد نظر قرار می دهند. این تولیدات دارای ساختاری خاص بوده و افرادی که آنها را به صورت عمده خریداری نموده، برای کیفیت اهمیت زیادی مد نظر قرار می دهند.

تولید شیلنگ حصیری در انواع و اقسام مختلف برای استفاده در صنایع متفاوت از طریق تولیدی های ایرانی وارد بازار فروش می شود. بازار فروش شلنگ پیسوار استیل نسبت به دیگر محصولات این صنعت بیشتر است زیرا مقاومت آن بالاتر است. اغلب این محصولات به صورت دولایه تولید می‌گردد و دارای مقاومت بسیار بالایی است.

نمایندگی فروش شیلنگ حصیری

مجموعه شیر مارکت هیچ نمایندگی فروش در ایران نداشته و خود مستقیم تولید شیلنگ حصیری و پکیجی  را انجام داده و بدون واسته تمامی محصولات خود را از طریق وب سایت به فروش میرساند.

صادرات شیلنگ حصیری پیسوار

ایران با توجه به شرایط بسیار خوبی که در حوزه تولید انواع شیلنگ های کاربردی در حوزه های مختلف از قبیل صنعتی و کشاورزی دارد می تواند به عنوان بزرگترین پایگاه تولید و صادرات انواع شیلنگپیسوار حصیری در خاورمیانه معرفی گردد،کما اینکه این پتانسیل در کشور عزیزمان وجود دارد.

  • یکی از شیلنگ هایی که سالانه مقدار قابل توجهی از آن توسط تولید کنندگان در کشور تولید می گردد، شیلنگ های پیسواری می باشد . با توجه با تقاضای بسیار بالای کشورهای جهان نسبت به این محصول سالانه پخش قابل توجهی از آن صادر و بخش دیگری از آن در بازار داخلی توسط شرکتهای تولید و پخش شیلنگ حصیری عرضه میشود.
  • با بررسی آمارهاو حجم فعالیت ها و معاملات صورت گرفته در این حوزه می شود نتیجه گرفت که ما در زمینه تولید شیلنگ پیسواری و همچنین صادرات آن نتوانستیم در عرصه های جهانی جایگاه واقعی خود را بدست بیاوریم . باید به دنبال بازارهای مختلف برای انواع شیلنگ های پیسواری جهت صادرات به تمام نقاط دنیا باشیم.

 

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
شلنگ حصیری

دیدگاهی در مورد “تولید کننده شیلنگ پیسوار حصیری

  1. محمد گفت:

    تبریک به مدیر مجموعه جناب مختاری عزیز.موفق باشید.پس از تولید انشا الله صادرات به تمام نقاط دنیا

  2. اکبر گفت:

    باسلام.
    از اطلاعات مفیدتون متشکرم.این سایت یک مقدار سر درگم است.پیشنهاد میدهم که توضیحات ومفاهیم انواع شلنگها را طوری قراردهید که اگر کسی خواست وارد صفحه توضیحات بشود وبازدید کننده به محض ورود به سایت وارد محصولات وقیمت آنها شود .ضمنا اگر سریعتر قیمت بگذارید خیلی عالی هستش

  3. محمد گفت:

    سلام
    مطابق کدام شماره استاندارد ساخته میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *